woensdag 30 januari 2008

Vrijdag 25 januari

Vandaag weer verder gegaan met mijn huisstijl. Helemaal veranderd en eigenlijk opnieuw begonnen. En dat ziet er nu al beter uit, strakker en minder planterig en gewoon wat professioneler.


Maandag 28 januari

In de studio jasmijn gefotografeerd. Ik heb de meeste foto's van de zijkant gemaakt, maar ik denk dat ik het bij 'de echte' foto's ze van boven ga maken. Dat ziet er beter en echter uit.


Dinsdag 29 januari

Vandaag eerst naar mijn oude stage plek gegaan, daar mijn bijbaan geregeld en ook de studio zelf. Ik mag al zijn spullen gebruiken voor de foto's die ik wil gaan maken. De eerste goede foto's in de studio ga ik 10 februari maken!
Daarna naar de markt geweest en alle stoffen gekocht die ik nodig heb. Kleuren uitgezocht en van alles 4 meter aan stof meegenomen.
Daarna nog de voorbeelden van jasmijn en het internet uitgeprint en in mn bewijzenmap gestopt.

Geen opmerkingen: