donderdag 24 januari 2008


Ik zou de proefjes die ik met de barbiepop heb gemaakt nog even plaatsen, dus bij dezen. Maandag ga ik proeven maken met een echt persoon en hopelijk woensdag mijn goede foto maken.





Dinsdag 22 januari



Vrij, vandaag ben ik naar de stad gegaan en heb ik naar alle stoffen gekeken, ik heb een kleur gekozen om mee te beginnen. Hier heb ik 4 meter van gekocht, ik hoop dat ik het ermee red.
Ook heb ik vandaag model gestaan voor de foto's van Malina, gezellig op de fiets naar t zuiderpark.


Woensdag 23 januari

Eerst les van Michiel, daar op de computer gewerkt aan mijn logo. 'sAvonds had ik een serviceles voor het vak rec21, ik dacht dat ik een tentamen zou hebben, dus ik was begonnen met leren, maar later die dag hoorde ik dat we een opdracht zouden krijgen. Moest ik een reader van 24 pagina's samenvatten naar 5 pagina's!!!!!! Maar het is gelukt, in anderhalf uur en nu heb ik een voldoende :)!


Donderdag 24 januari

Eerst les van Hilde, toen even alles van de computer netjes gerangschikt en op mijn harde schijf gezet. Michiel gemaild of ik een studio kan krijgen voor maandag, dat hoop ik, want dan kan ik die proeven maken, want ik kreeg namelijk vandaag een mail van een model dat ze a.s. woensdag wel zou kunnen en dat zou super zijn, maar ik moet echt eerst proeffoto's gemaakt hebben.
Daarna eindelijk een nieuwe cardridge gekocht en nu, nu blijkt dat de zwarte ook op, dus schiet ik er nog niets mee op. Wel een goede planning voor mezelf geschreven net.

Geen opmerkingen: