dinsdag 15 januari 2008

Vrijdag 11 januari,

Les van Mevr. Talen en begonnen met mijn huisstijl. In totaal 5 uur mee bezig geweest en eigenlijk heb ik nu nog niets. Ik weet wel dat mijn huisstijl een combinatie van jugendstil en modern moet worden. Friemeltjes en strakheid, maar dat is moeilijker gezegd dan gedaan.

Weekend!
Marketing de eerste 4 opdrachten afgemaakt.

Maandag 14 januari,
Gesprek gehad met Michiel over wat ik precies ging doen. Ik was al teveel met de details bezig en dat vind ik zelf eigenlijk ook. Maar ik moet het een beetje geordend hebben in mn hoofd en daar horen de details ook bij. Maar waarschijnlijk wordt alles dus uiteindelijk heel anders dan ik nu denk, hopelijk wel beter :)! Daarna de 5e opdracht van marketing gemaakt.

Dinsdag 15 januari,
Op tijd mn bed uit en proef foto's gemaakt met een barbie pop op stof. Mijn idee is nu al een heel stuk duidelijker, morgen zet ik de foto's op de computer. Ze slaan nergens op, zijn niet helemaal scherp, maar het heeft me wel geholpen. Daarna fonts gezocht op internet en mn typografisch onderzoek gemaakt, daar ben ik nu wel even helemaal de weg kwijt, want ik denk dat wat ik wil, dat dat heel erg lelijk wordt en niet bij elkaar past.... Ik zal het zien, ik ben namelijk mn proefjes op school vergeten van mn logo, dus kan daar kan ik de teksten nu niet bij passen. Ook morgen mee verder.
Zometeen ga ik verder met mn moodboard, plaatjes op internet zoeken en wat tijdschriften doorspitten.

Geen opmerkingen: