woensdag 20 februari 2008

Zondag 17 februari

Vandaag weer gefotografeerd in de studio. Alleen het zat nu helemaal tegen, ik had om half 2 met het model afgesproken. Ik was er zelf om half 12 om op mn gemakkie alles klaar te zetten en voor te bereiden. Bleken er geen lampen aanwezig te zijn! Dus ik de man van de studio gebeld, had hij de lampen bij Boijmans laten staan. Dus ik heb hele oude lampen uit een doos gehaald, een oud aggregaat opgespoord en nouja toen wilde ik de camera aansluiten, die deed het niet, alles geprobeerd, niks deed het. Ik weer de man van de studio gebeld, die is langsgekomen, samen zijn we een half uur bezig geweest en toen deed hij het uiteindelijk. Het model had ik ondertussen ook al gebeld en gevraagd een uurtje later te komen. Dus uiteindelijk begonnen met fotograferen om 3 uur.


Maandag 18 februari

Vandaag de foto's ontwikkeld en ik weet het niet meer...
Vandaag ook mijn briefpapier afgemaakt.


Dinsdag 19 februari

Gewerkt op mijn oude stage plek.


Woensdag 20 februari

Vandaag aan mijn laatste opdracht van marketing begonnen. Ook heb ik net opnieuw mijn huisstijl geprint en hij liep nu niet door en mijn blog eindelijk weer eens na tijden bijgewerkt!

Geen opmerkingen: