woensdag 20 februari 2008


Woensdag 13 februari

Vandaag eerst verder gewerkt aan marketing, daarna Lise en Maarten gefotografeerd voor de locatiefoto (de binnenkant, waar zij op het moment het liefst is of het liefst doet).
Lise heb ik samen met haar vriend gefotografeerd, we zijn allemaal plekken af geweest, in portiekjes, cafe's, pooltafels en aan het water.
Het was heel mistig, maar dat is op de foto niet heel erg duidelijk. Het was jammer dat het ook zo koud was, want daardoor was het voor de modellen wat moeilijker om helemaal op hun gemak te staan.
Ik heb hierboven een foto geplaatst die het waarschijnlijk gaat worden. Ik heb wat testen gedaan met bewerken en ik zou het denk ik wel mooi vinden als er vignetering om de foto zit, zodat je meer het idee hebt dat het iets is waar zij aan denkt.

Geen opmerkingen: