maandag 21 januari 2008


Woensdag 16 januari.

Mijn marketing opdracht aan meneer Stam laten zien. Zijn goedegekeurd, de eerste 5 dan, maar daar ben ik dus vanaf.

Daarna achter de computer gaan zitten en verder gegaan met mijn huisstijl. Hierboven mijn typografisch onderzoek. Ik zal er nog een moeten maken, want uiteindelijk vind ik geen van deze lettertypes goed bij mijn logo passen.
Donderdag 17 januari
Les van Hilde gehad, hier moesten we vertellen wat we hadden geleerd op onze stage en of we nog goede tips hadden. Was een leuke les, want van te voren denk je dat je geen tips hebt, omdat je het idee hebt dat alles vanzelfsprekend is wat je doet, maar uiteindelijk bleek toch dat iedereen het een beetje anders deed en goede tips hadden.



Vrijdag 18 januari

Op excursie naar de fotograaf Marco Hamoen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier totaal geen zin in had. Maar ik heb er echt heel veel aan gehad, omdat ze gewoon heel eerlijk waren en je gewoon het beste wilde helpen. Ik heb wel wat goede ideeen gekregen en ook hebben ze verteld dat ik de modellen niet met dichte ogen moest fotograferen, maar met open ogen en hij deed het voor en hij had echt helemaal gelijk, dus de ogen gaan open :D!


Weekend

Geleerd voor mijn toets woendagavond voor Rec21, dus ik weet nu alles van rechten af!


Maandag 21 januari

Achter de computer gaan zitten in het fotografielokaal, echt wat een fijne computers zijn dat!!! Weer verder gegaan met mn huisstijl, ik zal morgen wel wat proefjes op mn blog erbij zetten.
Alleen krijg ik veel te horen dat mijn logo teveel op een plant lijkt (MALINA!!!), dus dat het net lijkt dat ik een tuincentrum aanprijs, hier moet ik dus nog even wat op verzinnen.
Verder heb ik vanmiddag mn printer uiteindelijk thuis geinstalleerd. Nu nog even volle cartridges kopen en ik kan hier printen.

Geen opmerkingen: