woensdag 9 januari 2008

Het begin!

Nou hierbij het allereerste bericht. Mijn eerste blog, wie had dat ooit nog verwacht...

Eindproject Fotografie.


Maandag 7 januari:
-Na bijna een jaar stage weer de eerste schooldag, dat is best vreemd dan. Om 5 over 11 in het fotografie lokaal. Iedereen is er weer en we kregen uitleg van Hilde. Het viel me zwaarder dan ik had verwacht. Ik dacht, je krijgt de opdracht om een eindpresentatie te geven, dus een filmpje, een fotoserie en een huisstijl en dat we daar gewoon verder alle vrijheid voor kregen. Maar nee, er zitten weer gewone lessen aan te komen incl. bewijzenmappen, bloggen, tijdregistraties en marketing.
Maandagmiddag netjes samen met Malina begonnen aan marketing, echt veel snapten we er nog niet van, maar we deden ons best en de 1e 2 opdrachten zijn gedaan. Zo en daarna lekker naar huis.

Dinsdag 8 januari:
-Vrij, heerlijk he?! School.
Dus niet zo heel veel gedaan voor school. In de middag mn blog site even gauw aangemaakt, dus ook nog niet aangepast verder en in de avond het 4e en laatste model voor mn fotoserie geregeld, dat is fijn, daar heb ik dus geen omkijken meer naar.

Woensdag 9 januari:
-Eerste marketing les. Dat hielp, alles werd duidelijk. Daarna les van Michiel, hierbij weer alles besproken en ook doorgenomen wat iedereen een beetje van plan is. Gelukkig had ik zelf al een beetje bedacht wat ik wilde gaan doen in de kerstvakantie, want anders had ik nu met een mond vol tanden gezeten. Toen weer naar huis, een dummy gekocht om al mn bewijzen in bij te houden en nu thuis toch helemaal echt beginnen met mn blog en marketing!

Geen opmerkingen: