woensdag 13 februari 2008

Zaterdag 9 februari

Terug van vakantie en meteen goed van start, want vandaag mijn eerste foto's gemaakt in de studio. Het ging niet helemaal goed, want ik kwam daar aan om half 6 in de namiddag en ik wilde alles gaan klaarzetten bleek dat het normale camerastatief er niet was, dus met pijn en moeite heb ik een heel zwaar statief neer kunnen zetten, maar dat was gewoon heel oud, dus draaide bijna niet, daarna deed de synchronisatie van de camera naar de lampen het niet. Maar uiteindelijk ging dat toch ook werken. En toen begonnen en uiteindelijk stapte ik met een dubbel gevoel de studio uit om kwart voor 11!!


Zondag 10 februari

Vandaag weer naar de studio om te gaan bewerken, nu ben ik een stuk tevredener, het ziet er uit zoals ik het ongeveer wel in m' n hoofd had, maar het kan altijd beter!


Maandag 11 februari

Vandaag de foto's laten zien op school, waar ik tegenop zag. Want nu zag ik toch ineens weer de foto's voor me alsof het voor een net gayblad was gemaakt. Maar over het algemeen wel positieve reacties gehad op school, dus mn gevoel is weer beter :). Verder vandaag mijn huisstijl afgemaakt, nu nog even de laatste puntjes op de i zetten (vrijdag) alles nakijken en dan uitprinten.
En daarna op de klassenfoto voor het jaarboek.


Dinsdag 12 februari

Vandaag vrij en gewerkt op mijn oude stageplek, morgen lise fotograferen!


Geen opmerkingen: