dinsdag 25 maart 2008

Dinsdag 25 maart

Nou ik ben helemaal opnieuw begonnen met mijn onderwerp. Het onderwerp is nu geworden 'mensen op het toilet'. Niemand weet wat mensen daar uitspoken, het is best een soort geheim kamertje, iedereen komt er... maar verder....
Dus daar komt nu een echte verbeelding bij!
Ik ben zelf een stuk blijer met dit onderwerp, vind het ook erg jammer dat ik er pas zo laat mee begonnen ben, want ik kan hier zoveel meer mee. Ik heb mijn blog ook even laten vallen, vandaar dat er nu pas weer een bericht op staat.
In de afgelopen tijd is er dus een hoop gebeurt. Ik heb nieuwe foto's gemaakt. Ik heb mijn cd-boekje opnieuw ontworpen, ik heb een postertje gemaakt en alle conceptfasen opnieuw doorlopen. Druk, druk, druk dus....
Nog 2 weken en dan moet alles af zijn.
Ik zal hiernaast ook een nieuw bericht plaatsen met enkele foto's erbij. Ik heb een keer een serie gemaakt van allerlei standpunten en ik heb ook een serie gemaakt met de fish eye, zodat het lijkt alsof je door een soort 'oogje' kijkt.

Geen opmerkingen: